Dette er våre leveringsrutiner

Vi setter matkassen fra oss på utsiden av huset ditt og sjåføren ringer på døren. Du får en SMS når matkassen er levert. Husk å slippe sjåføren inn i blokken om du bor i leilighet, så vi kan sette matkassen utenfor døren din. Oppdater gjerne beskjeden til sjåfør med ditt leilighetsnummer her.

Hygiene og renhold

Vi har alltid strenge hygienerutiner, slik som svært god håndhygiene, rene arbeidsklær og jevnlig og grundig rengjøring, disse følger vi naturligvis opp ekstra tett. I tillegg har vi desinfeksjon av alle overflater i alle rom tilknyttet til vårt produksjonslokale.

De ansatte følges opp kontinuerlig, med opplæring og påminnelse av hygienerutiner, vi kontrollerer at alle ansatte er sykdomsfrie og følger gitte alle hygienerutiner for å sikre en trygg leveranse.

Vi anbefaler, som alltid, å vaske frukt og grønnsaker du mottar i matkassene fra oss.

Bestilling av dagligvarer

Vi har innført en begrensing i antall dagligvarer hver kunde får bestille sammen med matkassen. Dette gjør vi for å forhindre hamstring og sørge for at alle som ønsker å bestille dagligvarer har muligheten til dette. Dagligvarer finner du i Min Matkasse. For å unngå hamstring av varer vil det kun være mulig å legge til maks 6 artikler av hver dagligvare.

Endringsfrist

Fristen for endringer og avbestilling går ut tirsdag klokken 23:59 uken før levering. Dersom du ligger inne med en generert bestilling etter fristen har utløpt, vil denne fortsatt bli levert. Du som kunde vil ikke bli belastet før du har mottatt matkassen.

Har du spørsmål?

Vi svarer på alle spørsmål fortløpende. Ønsker du å komme i kontakt med kundeservice klikk her.